dinsdag 26 oktober 2010

web 2.0

Ik vind het lastig om in 100 woorden te vertellen wat ik van web 2.0 vind. Ik heb toch het idee dat ik nog veel te onervaren ben op het web om daar een uitgesproken mening over hebben. Als ik inlichtingendienst heb kan ik de klanten wel goed helpen. maar ik denk dat er nog veel meer mogelijk is, ik moet me toch meer gaan bezighouden met het interactieve aspect van het web.
Het gaat allemaal zo snel, ik wordt misschien te oud om het allemaal bij te houden :(
Ik zie wel in dat ook sociale netwerken ontzettend populair zijn, maar of ik daar nou aan mee wil doen..

2 opmerkingen:

  1. Hai Smilingbiepje, je wordt toch geen Cryingbiepje he;-)? Natuurlijk ben je niet te oud! En jazeker het valt niet mee om het allemaal bij te houden! Maar je hoeft dan ook echt niet overal aan mee te doen. Wel is het interessant (en vaak noodzakelijk) om als medewerker van de bibliotheek een beetje op de hoogte te zijn en te blijven van de ontwikkelingen die plaatsvinden. Zie 23 dingen dan ook vooral als een prima gelegenheid om de ervaring op te doen waar je het over hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De duvel is oud, best smilingbiepje! Het hele leven is leren en dit is nu een prachtige gelegenheid om te snuffelen aan interessante en minder interessante zaken op het web. Ga vooral door met die zoektocht en haal voor jezelf dat er uit wat goed is. Tegelijkertijd kan het niet anders als dat je je een mening vormt over zaken en dan kun je ook kijken naar wat wel en niet interessant is voor het bedrijf!

    BeantwoordenVerwijderen