zaterdag 13 november 2010

You Tube



Ja ik heb me aangemeld bij You Tube en heb er filmje van geupload. Samen met Aragorn zing ik bij het Toonkunstkoor, en binnenkort voeren wij het Weihnachtsoratorium uit van Bach. Bekijk dit filpje en kom ook naar ons concert!
We voeren  het integraal uit, dus het hele werk! Koop een kaart voor de ochtend- de middag- of  de ochtend en de middaguitvoering!! Kijk eens op ons website http://www.toonkunst-alkmaar.nl/

Toepassingen te over voor de bibliotheek lijkt mij, filmpjes van de vernieuwde jeugdafdeling in de Mare bijvoorbeeld, stukjes uit lezingen ed.
Het is weer een fantastisch medium.

2 opmerkingen:

  1. Lachen! Ik heb hetzelfde op mijn blog geplaatst. Alleen een andere uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi middel om reclame te maken en daarom ook zeker bruikbaar. Maar wie gaat de bedrijfsfilmpjes maken en vervolgens plaatsen? En houd je die filmpjes dan echt vor YouTube of toch liever voor de eigen website?

    BeantwoordenVerwijderen